Lauralle pronssia!

Kerrassaan upea suoritus presidenttiehdokkaaltamme Laura Huhtasaarelta! Hän pääsi mitaleille kolmannelle sijalle, jätti taakseen viime eduskuntavaalit voittaneen keskustan, monet ex ministerit ja istuvat mepit ja voitti myös naisten kisan ylivoimaisesti ja mallikkaasti. Perussuomalaiset osoittivat myös kaikille epäilijöille, että meillä on uskoa ja rohkeutta antaa myös naiselle mahdollisuus lähteä kisaamaan presidenttiydestä. Meillä on joukossamme myös hyviä ja vahvoja naisia meidän hyvien ja vahvojen miehiemme rinnalla. He antavat myös naisten loistaa. Kukaan ei voi enää väittää meille, että olemme äijäpuolue. Puheet äijäpuolueesta ovat historiaa. Paitsi koko Suomessa myös Uudellamaalla on syytä tyytyväisyyteen ja iloon. Uudenmaan 25 kunnasta 19:ssa Laura oli kolmannella sijalla ja kahdessa kunnassa eli Mäntsälässä ja Askolassa kakkospaikalla, iloitsee kansanedustaja ja Uudenmaan perussuomalaiset naiset ry:n puheenjohtaja Arja Juvonen.

– Valtakunnallinen Perussuomalaisten Naisten kattojärjestö valjasti koko Suomen kattavalle vaalikiertueelle Laura- matkailuauton, jolla ajettiin lukuisat kilometrit ympäri Suomen. Viime tiistaina Uudenmaan kierroksen päätteeksi auto liikkui Lauralle kakkossijan antaneessa Askolassa, jossa kävimme tervehtimässä kuntalaisia ja paikallisia PS toimijoita. Laura- matkailuauton ratissa ympäri Suomen olivat olivat vahvat perusnaiset Tina Lindskog Kaustiselta, Sinikka Jylhä Kemistä ja Kirsi Kallio Lempäälästä. Mitkään kilometrit eivät näytä pidättelevän perussuomalaisia naisia, kun he vain päättävät lähteä tien päälle. Perussuomalaiset Naiset kiersivät myös pienillä paikkakunnilla, Juvonen kiittää autoa ajaneita naisia.

– Kun lähdimme Askolassa, pysähdyimme huoltoasemalle paussille. Perässämme ajoi auto, josta huikkasi iloinen pariskunta. Paitsi että he olivat innoissaan kohdatessaan Lauran vaaliauton, saatuaan Laura pinssit, Perussuomalaisten lehden ja kolmen naisen intensiivisen poliittisen keskustelutuokion, he halusivat myös liittyä Perussuomalaiseen puolueeseen. Annoimmekin heille jäsenkaavakkeet mukaan puolueeseen liittymiseksi, Juvonen kertoo.

– Nyt saatu vaalitulos antaa uskoa ja voimaa tulevaisuuteen. Se on selvä viesti Suomen kansalta ja kentältä, että he eivät ole meitä hylänneet vaan meihin luotetaan vahvasti. Tästä lähdemme puolueena eteenpäin ja teemme kaikkemme, että meidän rakas Suomemme on entistäkin vahvemmin Perussuomalainen. Suuri kiitos kaikille vaalityötä tehneille, PS -telttojen kasaajille ja purkajille, makkaranpaistajille, kahvinkeittäjille, autokuskeille, mainosten- ja lehtien jakajille ympäri Suomen. Olihan massiivinen rutistus ja homma hoidettiin kotiin.
Ja Lauralle, sinä vahva Perussuomalainen Nainen! Olemme sinusta niin ylpeitä, Juvonen kiittää.

kansanedustaja
Uudenmaan Perussuomalaiset Naiset ry