Antikainen kannustaa ihmisiä ehdolle ja äänestämään Perussuomalaisia: ”On aika tuulettaa valtuustot ympäri maata ja potkaista vihervasemmiston tukipuolue keskusta ulos!”

TIEDOTE 2.2.2021

Kuntavaalit järjestetään sunnuntaina 18. huhtikuuta 2021. Ennakkoäänestys järjestetään kotimaassa 7.–13. huhtikuuta ja ulkomailla 7.–10. huhtikuuta 2021.

”Kuntavaalit 2021 ovat yhdet tärkeimmistä vaaleista miesmuistiin. Jos et kannata nykyisen vihervasemmistolaisen hallituksen tavallista suomalaista kurittavaa politiikkaa, nyt on aika toimia ja kertoa mielipiteesi vaaleissa äänestämällä perussuomalaisia. Äänesi kuuluu vielä paremmin, jos lähdet itse ehdolle”, perussuomalaisten kansanedustaja Sanna Antikainen kannustaa.

Sanna Marinin (sd.) johtama vihervasemmistolainen hallitus on nostanut ihmisten liikkumisen ja elämisen hintaa ennätystavalla. Lisäksi hallitus on tehnyt kaikkensa tavallisen suomalaisen yrittäjän kurittamiseksi. Esimerkiksi turpeen verotuksen nosto oli kuolinisku monille turvealan yrittäjille.

”Keskusta on vihervasemmiston tukipuolue ja sellaisena siitä tulee puhua. Keskusta on niellyt vihervasemmiston vaatimukset mukisematta ja vieläpä tukee lakia rikkonutta ministeri Haavistoa mukisematta. Näyttää sille, että Keskusta on muuttunut ja on pysyvästi siirtynyt keskeltä äärivasemmalle”, Antikainen huomauttaa.

Kun äänestät kuntavaaleissa, mieti, ketkä kunnassasi ovat käyttäneet valtaa viimeiset neljä vuotta, ja sen jälkeen pohdi, ovatko kunnassasi asiat paremmin kuin neljä vuotta sitten.

”Nykyinen keskusta ei ole enää se keskusta, jota maakunnissa on vuosikymmenet äänestetty. Se ei pidä tavallisen suomalaisen puolia, vaan sitä kiinnostaa ainoastaan oma valta-asema. Jos olet huolissasi omasta ja lapsiesi tulevaisuudesta, turvallisuudesta ja siitä, onko sinulla tulevaisuudessakin mahdollisuus elää, tehdä töitä ja yrittää, sekä varaa asua ja liikkua kotiseudullasi, on sinulla vain yksi vaihtoehto. Se vaihtoehto on perussuomalaiset”, Antikainen painottaa.

Sanna Antikainen

Kirjoitettu 2.2.2021